معرفی سایت ثبت نام سهام عدالت

مشاوره در ضمينه هاي مختلف

معرفی سایت ثبت نام سهام عدالت

۱ بازديد
اطلاعیه های منتشر شده حاکی از این است که جاماندگان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام سهام عدالت به آدرس، sahamedalat.ir فرایند نام نویسی خود را تکمیل نمایند.
البته به دلیل عدم آشنایی بیش تر متقاضیان با نحوه ورود به سامانه سهام عدالت، در این مطلب به شرح نکاتی پیرامون این موضوع پرداخته و توضییحاتی را نیز در خصوص، فرم ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲ ارائه داده ایم.
فراموش نکنید، روند تخصیص این اوراق مشارکت متفاوت بوده و بسیاری از افراد مشمول دریافت آن نمی شوند، در نتیجه پیش از اخذ و یا ثبت نام سهام، می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته، و در صورتی که واجد تمامی شرایط دریافت سود بودید، فرایند نام نویسی را نهایی نمایید.
سامانه ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲
خوشبختانه سازمان بورس اوراق بهادار، جهت تسهیل در فرایند نام نویسی سهام عدالت، روش غیر حضوری و آنلاین را در نظر گرفته، البته تاکنون هیچ سامانه و یا آدرس خاصی برای نام نویسی اعلام نشده است.
پیش بینی می شود، نام نویسی توسط سامانه سهام عدالت با آدرس، sahamedalat.ir با گوشی و کد ملی انجام پذیرد.
البته در صورتی که قصد مشاهده دارایی خود را دارید می توانید با ورود به سامانه، این موضوع را پیگیری نمایید. (برای دریافت اطلاعات بیش تر می توانید با کارشناس سهام، مجموعه وکیل کمک تماس بگیرید)
فرم ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲
در اطلاعیه های منتشر شده در خصوص ثبت نام اوراق مشارکت عدالت، هیچ اطلاعاتی در خصوص سامانه نام نویسی و … به صورت قطعی در دسترس نیست، ولی بیش تر متقاضیان به دنبال فرم ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲ می باشند.
با صدور فرم نام نویسی، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.
ورود به سامانه سهام عدالت با کد ملی
❖ ورود به وب سایت مربوطه با آدرس، sahamedalat.ir
❖ انتخاب دکمه “مشاهده دارایی سهام عدالت
❖ پذیرفتن تمامی قوانین و شرایط
❖ درج کد ملی و کد امنیتی و دریافت کد اعتبار سنجی
❖ وارد کردن کد دریافتی در فیلد مربوطه
❖ ورود به پنل کاربری و مشاهده جزئیات
راهنمای تصویری ورود به سامانه سهام عدالت با کد ملی (استعلام سهام عدالت)
۱_ وارد وب سایت sahamedalat.ir شوید.
۲_ گزینه “مشاهده دارایی سهام عدالت” را انتخاب نمایید.
۳_ پس از مطالعه شرایط و قوانین، بر روی گزینه “متوجه شدم” کلیک کنید.
۴_ حال کد ملی، کد امنیتی و کد یک بار مصرف را در فیلد های مربوطه وارد نمایید.
۵_ پس از ورود به پنل کاربری خود می توانید یکی از گزینه های موجود در این صفحه را انتخاب نمایید.
  • گزارش دارایی سهام عدالت
  • لیست درخواست ها
  • مشاهده پروفایل
سامانه سود سهام عدالت
برای اطلاع از واریزی سهام عدالت و تاریخچه تراکنش ها می توانید وارد وب سایت ddn.csdiran.ir/login شده و با وارد کردن کد ملی و رمز عبور از تمامی جزئیات واریز سود این سهام مطلع گردید.
امکانات سایت سهام عدالت
◉ ویرایش اطلاعات هویتی و فردی
◉ ثبت شماره شبای بانکی : افرادی که سود سهام عدالت خود را دریافت می کنند، ممکن است قصد داشته باشند تا سود سهام آن ها به یک حساب دیگر واریز شود، در همین راستا می توانند وارد پنل خود شده، و اقدام به ویرایش اطلاعات بانکی نمایند.
◉ آزاد سازی سهام عدالت : همان طور که می دانید، برای آزاد سازی سهام عدالت، ۲ روش وجود دارد و افراد برای استفاده از هر کدام از آن ها باید از طریق سامانه سهام عدالت این موضوع را پیگیری کنند.
◉ صورت وضعیت دارایی سهام : تمامی اطلاعات مربوط به اوراق مشارکت شما مانند؛ ارزش اولیه، میزان سود دریافتی، تاریخ دریافت سود های سهام عدالت، وضعیت واریز و … تماما از طریق این وب سایت قابل دسترسی می باشند.
سخن نهایی
در این مطلب در رابطه با سامانه سهام عدالت (sahamedalat.ir)، امکانات و نحوه دریافت استعلام سهام عدالت، صحبت کرده ایم.
همان طور که مطالعه نموده اید، هنوز خبر دقیق و قطعی در خصوص ثبت نام این اوراق مشارکت از طریق سامانه ثبت نام سهام عدالت اعلام نشده و با انتشار اطلاعیه جدیدی در این خصوص، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.
چنانچه پاسخ مناسبی برای سوالات خود نیافتید، می توانید با مجموعه وکیل کمک تماس گرفته، تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.