شماره تماس پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو

۶ بازديد

 

همانطور که میدانید مرحله دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از تاریخ ۳ خرداد ماه شروع شده و تا ۱۰ خرداد نیز ادامه دار خواهد بود.
تماس با پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو، یکی از بهترین راه های ورود به سایت تخصیص خودرو و در نهایت ایجاد پنل کاربری در esalecar.ir می باشد.
جهت ارتباط با پشتیبانی سایت و مطرح کردن سوالات و مشکلات خود با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر تماس بگیرید
اخیرا به دلیل ترافیک سایت و شلوغی کاربران در طرح یکپارچه خودرو، بیش از ۹۰% کاربران نمیتوانند ثبت نام خود را در این سامانه تکمیل و قطعی نمایند با ارورها و پیغام های خطای زیر مواجهه میشوند:
  • درصورتی که دربانک های مجاز حساب خودرا وکالتی نموده اید.پس از زمان اعلامی دراطلاعیه، برای ثبت نام مراجعه کنید.
  • شما انصراف داده اید و امکان ثبت سفارش ندارید.
  • عدم نمایش فیلد قست شهر و محل سکونت.
  • عدم نمایش خودروسازان برای ثبت سفارش خودرو
  • عدم تایید و ثبت نهایی سفارش و نشان دادن پیغام ” خطا در سیستم، لطفا لحظاتی دیگر تلاش کنید”
  • عدم ورود به سامانه
  • عدم ارسال کد تایید به شماره همراه جهت بازیابی رمز عبور
جهت برطرف سازی و حل اختلالات ورود به پنل اصلی طرح یکپارچه خودرو به آدرس اینترنتی esalecar.ir قصد داریم در ادامه ی مقاله نحوه ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو را به صورت کامل شرح داده و همچنین راه ارتباطی و تماس با پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو را در اختیار متقاضیان قرار دهیم. چرا که مطمئن ترین روش جهت ثبت نام قطعی و نهایی سایت تخصیص خودرو وجود دارد، انجام فرآیند ثبت نام توسط کارشناسان پشتیبانی سامانه می باشد.
تماس با پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو
طرح یکپارچه به دلیل مشکلات عملکردی اینترنت، بیشتر کاربران را از نام نویسی در این طرح مایوس کرده! اما نگران نباشید! شما میتوانید از طریق تماس با پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو، با خیالی آسوده انجام تمامی مراحل لازم در این طرح را به کارشناسان پشتیبانی سامانه سپرده و شاهد ثبت نام قطعی خود در سامانه esalecar.ir باشید.
نحوه ثبت نام سامانه یکپارچه فروش خودرو
جهت شرکت در طرح یکپارچه خودرو می توانید علاوه بر تماس با پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو، به صورت اینترنتی نیز از طریق مراحل زیر، به شرکت در طرح یکپارچه فروش خودرو اقدام نموده و به نهایی کردن ثبت نام خود بپردازید.
در قدم اول آدرس اینترنتی طرح خرید و فروش خودرو “esalecar.ir” را در مرورگر خود جست و جو نمایید.
در این مرحله از نام نویسی طرح، گزینه “ثبت نام” را لمس کنید.
در پنجره ی جدید باز شده، می بایست شماره همراه خود را وارد نموده و گزینه “دریافت کد فعال سازی” را لمس نمایید. کد دریافت شده را در فیلد مربوطه درج نموده و نام نویسی خود را قطعی نمایید.
به گزارش کاربران، در مرحله ی دریافت کد فعالسازی جهت ورود به سامانه ی یکپارچه خودرو، سایت مربوطه دچار اختلال شده و اجازه ثبت نام و حتی بازگشت به صفحه قبل را نیز به فرد نمی دهد! در این مرحله بیشتر متقاضیان موفق به ادامه ی روند نام نویسی و همچنین ثبت خودرو موردنظر خود نخواهند شد و جزو جاماندگان طرح یکپارچه می باشند، در این شرایط تنها راه موفقیت در طرح، تماس با پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو می باشد.
شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو
خودروسازان در بخشنامه های اعلامی خود، شرایط خاصی را برای داوطلبان سامانه یکپارچه خودرو در نظر گرفته اند، این شرایط به طور کلی در ادامه ی مطلب شرح داده شده است، چنانچه واجد شرایط ثبت نام طرح یکپارچه خودرو نبوده و قصد شرکت در این طرح را دارید، میتوانید از طریق تماس با پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو، از فرآیند واجد شرایط شدن در این طرح آگاهی یافته و با خیالی آسوده به ثبت نام خود سامانه تخصیص بپردازید.
شرایط عمومی سامانه یکپارچه فروش خودرو
  • گواهینامه، شماره ملی، حساب بانکی و سیم کارت، می بایست به نام شخص متقاضی ثبت شده باشد. (تمام مدارک لازم مربوط به یک نفر باشد)
  • مجموعه شرکت های خودرو ساز، به هر کد ملی اجازه خرید فقط یک دستگاه خودرو را برای داوطلب صادر کرده است.
  • گواهینامه اشخاصی که قصد نام نویسی در سامانه یکپارچه خودرو دارند، می بایست دارای تاریخ اعتبار باشد.
  • متقاضیان در ۴۸ ماه گذشته، به هیچ عنوان نباید در شرکت های ایران خودرو و سایپا، و همچنین طی ۲۴ ماه گذشته در شرکت های خودرو ساز داخلی ثبت نام و یا صدور فاکتور داشته باشند.
  • داوطلبانی که پلاک انتظامی فعال دارند، در طرح یکپارچه خودرو، امکان ثبت سفارش را نخواهند داشت.
  • در سامانه یکپارچه خودرو، به صورت کلی انتقال امتیاز و حقوق مربوط به خودرو، به اشخاص و همچنین فروش حواله خودرو حتی به طور وکالتی ممنوع می باشد.
  • در سامانه تخصیص خودرو امکان صلح به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.
  • امکان خرید، از سامانه یکپارچه فروش خودرو برای اشخاص حقوقی به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.
  • در صورتی که شخص وجه خود را در حساب وکالتی واریز نموده و مبلغ موردنظر نیز مسدود شده، اما فرد واجد شرایط طرح یکپارچه خودرو در سامانه esalecar.ir نباشد، نام نویسی وی در طرح یکپارچه خودرو باطل شده و وجه واریز شده در حساب وکالتی عودت داده می شود.
کلام آخر
با توجه به اینکه ورود به سامانه esalecar.ir (سامانه تخصیص خودرو) با ارورها و اختلالات عملکردی مواجه می باشد، شما می توانید از اولین مرحله، حتی ایجاد حساب وکالتی و همچنین انتخاب الویت های موردنظر خود از طریق تماس با پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو بدون نگرانی، نام نویسی خود را انجام داده و در موعد مقرر به ثبت نام و همچنین دریافت خودرو خود بپردازید.
مطالب مرتبط:
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.